-deur Lourieke Haller

Bron: Artikel verskaf as stemboodskap

10 September 2019

Saterdag het dr. Arthur Frost, ’n Bybelleraar wat ’n gebedsbeweging koördineer wat bande met die Kingdom Nation-inisiatief het, het ’n bemoedigende stemboodskap vir Christene in Suid-Afrika gehad te midde van die pyn en verwarring in die land. Hiermee ’n geredigeerde en verkorte weergawe van sy boodskap:

 Ek wil oor die dinge praat wat nou in ons land aangaan.

Eerstens wil ek sê dat dít wat tans gebeur, die gevolg is van die wetteloosheid wat ontketen is. Hierdie wetteloosheid sal bydra tot die verskuiwing en verandering wat sal volg.

Toe ons vroeër vanjaar die dag van gebed voor die verkiesing gehad het, het dr. Isak Burger ’n boodskap gebring wat so profeties was. Hy het die seisoen waarin die nasie is, perfek opgesom. In sy woord het hy gesê dat dit tans “Saterdag” is. Jesus is Vrydag begrawe, Saterdag het dit nog gelyk of niks gebeur nie, maar Sondag het alles verander. Ek wil hê dat u moet weet ons land is in ‘n periode van “Saterdag”. Dit is ’n oorgangstydperk.

Tydens ’n oorgang – wanneer daar ’n magsverandering is, ’n wisselvalligheid van leierskap en ’n verandering van gesag plaasvind – is daar chaos. Daar is onsekerheid, daar is baie verwarring. En daarmee saam kom ’n gees van wetteloosheid. Ek glo met my hele hart dat dit die seisoen is wat ons tans beleef. Ons is in ‘n seisoen van verandering en God is besig om te herstruktureer en te orden.

Dit lyk asof daar geen eenheid is nie, dit lyk asof alles chaos is. Dit is deel van die oorgang. As ons in die seisoen van Saterdag is, lyk dit asof daar niks gebeur nie. Dit lyk asof niks gebeur nie, al het manne en vroue van God standpunt ingeneem en gesê: “Here, ons vertrou op U. Ons glo in U beginsels.” Ek wil hê dat u moet weet, dit lyk asof niks gebeur nie omdat hierdie ’n oorgangstydperk is. God is besig om mense te posisioneer en gereed te kry vir die volgende seisoen.

Waar laat dit ons as die Kerk?

Die eerste ding wat ons moet doen, is om standvastig ​​in ons geloof te volhard, al lyk dit asof dit chaos om ons heers. Ons moet weet dat God in beheer is. Ons moet weet dat God ons hierdeur sal dra. As u ’n Christen is, moet u weet dat God u voetstappe sal rig en dat u Hom moet volg […]

Ons moet lewe spreek, selfs al lyk dit asof niks verander nie. Onthou dat dit só lyk wanneer God die vyand teenstaan. In die Bybel is dit die een manier wat God gebruik om Sy vyande mee te verslaan. God het dikwels wanneer die vyand teen Sy volk opgetrek het, verwarring in die vyand se kamp gesaai. Dan is daar konflik en chaos, dit lyk soos ’n gemors. Dit is wat nou oral in ons land gebeur . Dit lyk chaoties, daar is verwarring, maar dit is omdat God besig aan die werk is. Hy verhoed dat die demoniese magte eenstemmigheid kan bereik. Die mag van die demoniese is in verwarring. Al lyk dit asof dinge in ’n slegte toestand is, onthou, ons is nog in Saterdag. Ons is op ’n plek waar ons as gelowiges nou vas moet staan […]

Ons moet bid vir ons regering. Die feit dat ons nog nie sien waarvoor ons bid nie, beteken nie dat God nie besig is nie. Ons moet lewe spreek oor ons nasie, oor ons stede, ons dorpe en ons gesinne, in die Naam van Jesus.

Tweedens wil ek elke Christen uitdaag om standvastig te bly in jou geloof. Moenie deel word van die vlaag negatiwiteit nie. Op die oomblik is daar ’n vloedgolf negatiwiteit op sosiale media. As u deelneem aan die negatiwiteit, sal u nie met geloof en vertroue in God kan staande bly nie. U sal ook paniekbevange word en vrees toelaat om ’n vastrap plek in u lewe te kry.

Staan vrees teen en bestry dit.

Hoe doen ’n mens dit? Bly gefokus op God se Woord. Bly gefokus op die belofte wat God ons as ’n nasie gegee het. Ons moet hierop gefokus wees en sê: “God, U gaan die manne en vroue as leiers in hierdie land oprig – in die vlees sowel as in die gees – U gaan hulle oprig en ons die leiers gee wat ons nodig het om by die plek uit te kom wat U ons in Jesus Naam belowe het.”

Ek daag u nou as gelowige uit: Begin positief te praat en staan die vrees teen wat deur mense aangeblaas word. Die rede waarom alles so lyk, is omdat God verwarring in die kamp van die vyand toegelaat het.

Derdens, laat ons as gelowiges vasstaan ​​en die Woord van die Here oor ons volk uitspreek. Spreek profetiese woorde oor ons land uit. Moenie met die vyand se stellings saamstem nie. Dit is waarom die Bybel sê ons moet ons gedagtes rig om die dinge wat heilig en rein, edel en prysenswaardig is.

Bid saam met my: “Here, ons staan in eenheid en spreek lewe uit. Suid-Afrika, jy sal vrede hê, in Jesus se Naam. Daar sal vrede wees, daar sal godvresende leierskap wees, daar sal geregtigheid wees. Vader, ek dank U in Jesus Se Naam dat U die leiers sal oprig wat daar moet wees. In die Naam van Jesus. Amen.”


VRYWARING: Joydigital-nuus ’n Christen-nuusportaal wat voorafgepubliseerde artikels publiseer wat deur skrywers wêreldwyd geskryf is. Elke artikel word aan die oorspronklike bron gekoppel en elke artikel word met die naam van die outeur gekrediteer. Hoewel ons baie artikels publiseer wat deur JUIG! Of JOY!-joernaliste geskryf is, produseer ons nie eksklusief ons eie inhoud nie. Enige sieninge of standpunte wat op hierdie webtuiste aangebied word, is uitsluitlik dié van die outeur en verteenwoordig nie noodwendig dié van die maatskappy nie

Return to Home

Gee Jou Mening


Deur aan te teken, gee jy toestemming om ons insiggewende weeklikse nuusbrief te ontvang.
Jy kan te enige tyd kies om dit te kanselleer.