Deur Errol Naidoo
Bron:
familypolicyinstitute.com

Die Witskrif op Huwelike in Suid-Afrika is uitgereik met voorstelle om die monogame, heteroseksuele huwelik te herdefinieer om die reaksie van godsdienstige burgers in Suid-Afrika te peil. As die teenkanting swak en nie oortuigend is nie, sal die departement van binnelandse sake voortgaan daarmee.”

Die departement van binnelandse sake het onlangs die kabinet se goedgekeurde beleid oor die enkele Huwelikswet uitgereik. Die beleidsvoorstelle wat in die Witskrif oor Huwelike in Suid-Afrika uiteengesit word, sal uitvoering gee aan die nuwe Huwelikswet. Die departement het gesê: “’n enkele Huwelikswet sal opgestel word met hoofstukke om voorsiening te maak vir die uiteenlopende wetlike vereistes van monogame en poligame verbintenisse.” ’n Voorgestelde enkele Huwelikswet sal in Maart 2023 in die parlement ter tafel gelê word en daarna vir openbare kommentaar gepubliseer word (die finale proses van openbare deelname).

Lees asseblief die kort opsomming van die beleidsvoorstelle in die Witskrif oor Huwelike in Suid-Afrika. Vir vinnige verwysing: “Ken jou Witskrif oor huwelke in Suid-Afrika.

Die Huwelikswet van 1961 – wat voorsiening maak vir monogame heteroseksuele huwelike – Die Wet op Erkenning van Gebruiklike huwelike, 1998 – wat poligame huwelike reguleer, en Die Wet op Burgerlike Verbintenisse, 2006 – wat selfdegeslagverbintenisse erken en reguleer – sal vervang word deur ’n nuwe “inklusiewe” enkele Huwelikswet. Die nuwe enkele Huwelikswet poog om leemtes en swakhede in die huidige drie huwelikswette te hanteer.

Die Witskrif oor Huwelike in Suid-Afrika verklaar egter tragies dat “monogame huwelike in die nuwe Huwelikswet genderneutraal sal wees. Dit beteken die tradisionele definisie van die huwelik – as ’n eksklusiewe verbintenis tussen ’n man en ’n vrou – afgeskaf en geherdefinieer sal word om selfdegeslag- en transgenderverbintenisse in te sluit. Die herdefiniëring van die huwelik is ’n sleuteldoelwit van LGBTQ-radikales wat deur VN-agentskappe en sekere Europese nasies ondersteun word.

Die Kerk moet verenig staan ​​in sy beswaar teen die herdefiniëring van monogame, heteroseksuele huwelike in Suid-Afrika. Dit is nie nodig om die definisie van die huwelik as ’n eksklusiewe verbintenis tussen ’n man en ’n vrou in wetgewing af te skaf om selfdegeslag- en transgenderverbintenisse te erken en te beskerm nie.

Monogame, heteroseksuele huwelike verdien ’n unieke hoofstuk in die nuwe Huwelikswet. Die behoud van die historiese definisie van die huwelik diskrimineer geensins teen LGBTQ-burgers nie. Die herdefiniëring van die huwelik tussen ’n man en ’n vrou ontneem mans en vroue egter die unieke status van die huwelik en beroof kinders van die noodsaaklike bydrae van ’n vader en ’n moeder in die gesin.

Die voorstel om monogame huwelike te herdefinieer in die Witskrif oor Huwelike in Suid-Afrika is dus onnodig, onredelik en strydig met die algemene belang.

Tien belangrike feite om te oorweeg:

(1) Die huwelik is NIE genderneutraal nie en was nog nooit in die menslike geskiedenis nie. Geen regering het die gesag om ’n Godgegewe en gedefinieerde instelling te herdefinieer nie. Die regering kan ’n wetlike raamwerk skep om selfdegeslag- en transgenderverbintenisse te erken en te beskerm. Maar dit kan nie monogame, heteroseksuele huwelike afbreek om dit te doen nie.

Trouens, die staat is verplig om die wette te handhaaf en te versterk wat die huwelik beskerm as ‘n omvattende verbintenis tussen ’n man en ’n vrou.

(2) As die regering monogame, heteroseksuele huwelike suksesvol in die wet herdefinieer, sal dit uiteindelik ander ernstiger erosie van godsdienstige oortuigings en vryhede regverdig. Volgende om te val, sal die definisies van “vrou”, “moeder” en “vader” wees en uiteindelik, die bepaling van wat ’n gesin uitmaak. Dit sal LGBTQ-indoktrinasie in skole soos die omvattende seksualiteitsvoorligting (CSE) bekragtig.

(3) Die huwelik tussen ’n man en ’n vrou is die oudste van menslike instellings. Dit is ’n sosiale instelling wat uniek geskik is vir voortplanting en gesinslewe. Kinders het beide ’n pa en ’n ma nodig vir hulle sielkundige, emosionele en geestelike welstand. Daarom is die verdediging van die tradisionele definisie van die huwelik noodsaaklik in die stryd vir sosiale geregtigheid vir kinders.

(4) Monogame, heteroseksuele huwelike diskrimineer nie teen enige groep nie. Dit was ingestel lank voor die LGBTQ-ideologie. Elke mens bestaan ​​as gevolg van ’n man en ’n vrou wat verenig het. Ben Johnston in Amerika skryf: “Redefining marriage will usher in a new era of oppression  for Christians” – bloot omdat die huwelik die eksklusiewe verbintenis tussen ’n man en ’n vrou is.

(5) Dit is nie nodig om die huwelik tussen ’n man en ’n vrou te herdefinieer om selfdegeslag- en transgenderverbintenisse te erken en te beskerm nie. Selfdegeslagverbintenisse geniet byvoorbeeld reeds die wetlike erkenning, beskerming en voordele van die huwelik kragtens die Wet op Burgerlike Verbintenisse. Die Witskrif oor Huwelike in Suid-Afrika stel egter voor dat mans en vroue van die wetlike status van die huwelik – as ’n eksklusiewe manlike, vroulike verbintenis – gestroop word om hoofsaaklik LGBTQ-aktiviste te paai.

(6) Die meerderheid Suid-Afrikaanse burgers maak beswaar teen die herdefiniëring van monogame, heteroseksuele huwelike. Die regering het sy eie burgers geïgnoreer en voor die druk van plaaslike en wêreldwye LGBTQ-aktiviste, VN-agentskappe en liberale Wes-Europese regerings geswig.

(7) Blykbaar kan LGBTQ-burgers as huweliksbeamptes registreer kragtens die nuwe enkele Huwelikswet. Die regering verseker gelowige huweliksbeamptes dat hulle nie verplig sal wees om huwelike te beëdig in stryd met hulle oortuigings en geloof nie. Maar sodra die nuwe Huwelikswet van krag is, sal LGBTQ-aktiviste eis dat die regering die wet wysig om alle huweliksbeamptes te verplig om huwelike te beëdig omdat daar geen wetlike onderskeid tussen teenoorgesteldegeslag-, selfdegeslag of transgenderhuwelike is nie.

LGBTQ-aktiviste is heftig teen die bepalings gekant wat gelowige huweliksbeamptes vrystel om selfdegeslag- en transgenderverbintenisse te beëdig omdat dit glo hulle reg op gelykheid skend. Hulle beweer ook dat ’n aparte wet om LGBTQ-verbintenisse te beëdig, minderwaardige status impliseer.

Kerke, trouvenues en diensverskaffers sal geen wetlike gronde hê om selfdegeslag- of transgenderverbintenisse te weier as die huwelik geherdefinieer word as genderneutraal nie.

(8) Die Kerk is verplig om die godgegewe instelling van die huwelik te beskerm en te bewaar. In 2005/6 het Michael Cassidy die “Marriage Alliance” gestig om die Bybel-gelowige Kerk te mobiliseer om die Bybelse definisie van die huwelik te beskerm en te bewaar. Hierdie alliansie moet herleef om weer te veg vir die behoud van die huwelik as instelling.

(9) Die enkele Huwelikswet word tans opgestel om uitvoering te gee aan die beleidsvoorstelle wat deur die kabinet goedgekeur is in die Witskrif op Huwelike in Suid-Afrika. Voordat die konsepwetsontwerp in Maart 2023 in die parlement ter tafel gelê word, moet kerkleierskap egter sy sterk besware registreer.

(10) Die witskrif is uitgereik met voorstelle om die monogame, heteroseksuele huwelik te herdefinieer om die reaksie van godsdienstige burgers in Suid-Afrika te peil. As die teenkanting swak en nie oortuigend is nie, sal die departement van binnelandse sake voortgaan daarmee. Daarom is dit van kardinale belang dat die Kerk verenig sy stem dik maak om die Godgegewe en gedefinieerde instelling van die huwelik as ’n instelling tussen ’n man en ’n vrou te verdedig.


4 Augustus 2022

 

Click here to KEEP UPDATED on the latest news by subscribing to our FREE weekly newsletter.

VRYWARING: Joydigital-nuus ’n Christen-nuusportaal wat voorafgepubliseerde artikels publiseer wat deur skrywers wêreldwyd geskryf is. Elke artikel word aan die oorspronklike bron gekoppel en elke artikel word met die naam van die outeur gekrediteer. Hoewel ons baie artikels publiseer wat deur JUIG! Of JOY!-joernaliste geskryf is, produseer ons nie eksklusief ons eie inhoud nie. Enige sieninge of standpunte wat op hierdie webtuiste aangebied word, is uitsl uitlik dié van die outeur en verteenwoordig nie noodwendig dié van die maatskappy nie

Return to Home

Gee Jou Mening


Deur aan te teken, gee jy toestemming om ons insiggewende weeklikse nuusbrief te ontvang.
Jy kan te enige tyd kies om dit te kanselleer.
More quality content if you check those pages xxx; filme porno; xnxxfr.org; xxnxx; xvideosxnxx.org