-deur Gateway News

16 Junie 2017

“Net soos Koning Dawid geweier het om te rus totdat die Verbondsark weer na Jerusalem geneem is, sal ons in die Oos-Kaap ook nie rus totdat die Kruis van Hoop herstel word ná die vure wat in Junie by Van Stadens gewoed het nie. ”

So sê projekkoördineerder, Robbie Hift, wat in 2013 honderde mense gemotiveer het om die “Kruis van Hoop” by Van Stadensbrug te bou.

Hift verduidelik: “Nadat 88 mense oor ʼn tydperk van 20 jaar van die Van Stadensbrug na hulle dood gespring het, het ons in 2013 besluit die tyd het aangebreek om iets daaraan te doen. Die Here het my ‘n visie gegee om die grootste kruis wat moontlik is bo-op die berg te bou.

Die rede vir die kruis was sodat almal wat oor die brug op die N2-snelweg reis, bemoedig sal word dat alles vir God moontlik is en dat moedelose mense sal moed skep. Dit maak nie saak hoe erg jou lewensituasie word nie, God kan en sal jou probleme vir jou oplos. Ons glo dat Jesus Christus nuwe lewe en nuwe hoop vir mense bied wat hoop verloor het. Dit het ‘n jaar van harde werk geverg om die “Kruis van Hoop” suksesvol op te rig met die enorme letters daarop wat verkondig: “Jesus is lief vir jou”.

Vandeesmaand staan ​​die staalraamwerk van die kruis nog steeds na afloop van die ergste vure in die omgewing in mense heugenis, maar al die perspex wat aan die raam vasgeheg was, het gesmelt.

Hift verduidelik: “Ons wil dus ‘n span saamstel wat die Here liefhet; ʼn leër gelowiges wat glo dat Jesus Christus die weg, die waarheid en die lewe is. Dit is die span wat die ‘Kruis van Hoop’ sal herstel sodat toekomstige geslagte wat na die kruis kyk, ook aangemoedig word deur die liefde van Jesus Christus. Dit gaan ernstige gebede, harde kontant, bloedsweet en ware trane, en baie liefde verg om die kruis te herstel. Is jy bereid om enige van hierdie belangrike elemente te verskaf? Indien wel, is jy welkom om betrokke te raak. Stuur vir my ‘n e-pos met jou naam en kontakbesonderhede na info@ecmirror.co.za . ”

Wat word benodig?

Hift sê die volgende is nodig vir die herstelprojek:

  • ‘n Vurkhyser (Manitou-hyskraan) om die kruis van ʼn hoogte van 14 m af te haal en weer ná herstelwerk terug te plaas.
  • Dik asbesplate wat wit geverf is. Dit sal aan die voorkant van die kruis aangebring word sodat dit vanaf ‘n kilometer sigbaar is.
  • Iemand wat reuse-Perspex-letters van 2 m kan maak wat sal uitspel: “Jesus is lief vir jou”.
  • ‘n Span toegewyde werkers om een ​​tot drie dae kan bestee aan die herstelwerk van die kruis – waarskynlik vroeg in Augustus.
  • Fondse vir materiaal wat aangekoop moet word.
  • Voorbidders wat weet dat gebed die enjinkamer van die Here is en dat deur die onmoontlike deur Sy krag moontlik gemaak word.

“Iemand het ons reeds die nuutste sonkragbeligting aangebied om die herstelde kruis mee te verlig, sodat dit helderder sal skyn as al die brande van Van Stadens! Dankie meneer! Die Here weet wie jy is! “Sê Hift.


Bron: gatewaynews.co.za

Return to Home

Gee Jou Mening


Deur aan te teken, gee jy toestemming om ons insiggewende weeklikse nuusbrief te ontvang.
Jy kan te enige tyd kies om dit te kanselleer.